Outway Adventures zrodziło się z miłości do podróżowania w miejsca nieoczywiste, często trudno dostępne i wymagające. Od dawna eksplorowaliśmy wszystkie kontynenty a teraz chcemy się dzielić tą miłością i pasją z innymi.

Explore. Dream. Discover.

Dlaczego my?

Profesjonalizm

Jesteśmy zarejestrowanym biurem podróży. Jadąc z nami masz pewność, że wszystko jest zgodnie z odpowiednimi regulacjami.

Wyjątkowa jakość

Możemy się poszczycić tym, że tworząc wyprawy w kameralnym gronie, jesteśmy w stanie zadbać o każdy, najmniejszy detal wyjazdu. Nie straszne nam także wyzwania ekstremalne.

Twoja przygoda

Jeśli chcesz przeżyć coś, czego nie ma w naszej ofercie, daj znać! Stworzymy spersonalizowaną podróż, skrojoną pod Twoje potrzeby.

Poznaj z nami świat!

Zabieramy Was dziś do Patagonii, a konkretnie...⬇️

🌄 Park Narodowy Torres del Paine, położony w południowej części Chile w regionie Patagonii, jest jednym z najbardziej znanych i uwielbianych miejsc dla miłośników przyrody, trekkingu i fotografii krajobrazowej na całym świecie.

Jest to obszar o niezwykłej różnorodności krajobrazowej, który obejmuje góry 🏔️, lodowce ❄️, lasy i jeziora. Nazwa parku pochodzi od charakterystycznych szczytów górskich - Torres del Paine, które są rozpoznawalnym symbolem tego miejsca.

Park oferuje wiele szlaków trekkingowych o różnym stopniu trudności. Wędrówki te umożliwiają bezpośredni kontakt z dziką przyrodą i pozwalają na obserwację unikalnej fauny, w tym guanako (dzikie lamy) 🦙, lisów, a nawet pum 🐆, które są symbolem tego regionu.

Park Narodowy Torres del Paine jest również miejscem, gdzie można podziwiać fenomenalne zjawiska przyrodnicze, takie jak niebieskie lodowce czy jasnoturkusowe jeziora, które zawdzięczają swój kolor unikalnej zawartości minerałów. Wizyta w tym miejscu to także możliwość zrozumienia procesów geologicznych, które przez miliony lat kształtowały te niezwykłe krajobrazy 🌍.

#góry #lodowce #lodowiec #jezioro #patagonia #chile #amerykapołdniowa #wyprawa #trekking #biuropodrozy

32 0

Chodzi nam po głowie taki mały plan, żeby może jednak latem pojechać znów do Indonezji...Co Wy na to? 🥰
#indonezja🇮🇩 #indonezja #jawa #bali #sumatra #wyprawa #wyjazd #wulkan #wulkany #przyroda

36 1

📌 Wyjazd z Jogą do Namibii. 07.09 – 17.09.2024
📌 LIVE o wyprawie 21.02 / FACEBOOK INSTAGRAM

Taki właśnie wyjazd organizujemy jesienią.
Pytacie jak będzie wyglądała nasza praktyka i co zobaczymy oraz jak będziemy podróżować. Chętnie opowiemy o tym wyjeździe w naszym Live.

👉 Skrócony opis programu

Większość zajęć jogi zaplanowana jest w przyrodzie, tak, by lepiej poczuć więź z przyrodą i swoim ciałem. Będziemy ćwiczyć między innymi na wydmach pustyni Namib, na sawannach w okolicach Spitzkoppe, na wybrzeżu oceanu, na plateau plaskowyżu Waterberg, czy nawet w przy największym na świecie meteorycie. Każde z tych miejsc jest wyjątkowo piękne i każde opisuję bardziej szczegółowo poniżej. Są to jednocześnie jedne z wajwiekszych atrakcji Namibii.

Ponieważ kontakt z mieszkańcami kraju jest dla nas bardzo ważny, odwiedzimy również społeczność Buszmenów i wioskę ludzi Himba, którzy wciąż żyją i ubierają się tak, jak ich przodkowie przed kilkuset laty. W stolicy spotkamy się z Moniką, która opiekuje się grupą osmiuset najbiedniejszych dzieci w slumsach.

NOCLEGI
Nocować będziemy blisko przyrody w lodgach i namiotach wyposażonych w łóżka.
Wieczory będziemy spędzać przy ogniskach lub obserwując niezwykłe południowe niebo, by odnajdywać konstelacje niewidoczne na półkuli północnej.

PRZEJAZDY
Podróżować będziemy 10-cio osobowym samochodem, typu Land Cruiser, w którym zmieści się cała nasza grupa.

👉 Zajęcia jogi i medytację poprowadzi @jogazrosela - certyfikowana nauczycielka jogi z 12-letnim doświadczeniem prowadzenia zajęć jogi dla grup o rożnym poziomie zaawansowania.

👉 Przewodniczką wyprawy będzie Ania @fair_nomad_tours - która wyprawy na południe Afryki rozpoczęła w 2000 roku i w kolejnych latach były to wielokrotne samodzielne wyjazdy do Namibii, Botswany, Zambii, Zimbabwe oraz prowadzone przez kilka lat terenowe badania etnograficzne w Namibii, które zostały nagrodzone Medalem za Zasługi dla Afrykanistyki

#namibiatravel #namibia #joga #afryka #wyprawa #wyjazd #biuropodróży #globtrotter #przygoda #oddech #spokój

37 1

Uwaga zaczynamy odliczanie do wiosny, jeszcze tylko ponad miesiąc 😂 Jakoś to zleci...A symbolem wiosny niech będzie ta przepiękna Kraska liliowopierśna, którą można spotkać między innymi w Namibii, w Parku Narodowym Etosha.

#namibia🇳🇦 #etoshapark #wycieczka #biuropodróży #wyprawa #afryka #safari #zrównoważonepodróże

32 0

Kiedy @pawel.gluza, w końcu znajduje czas, żeby obrobić zdjęcia z naszych wyjazdów... 🥹 Także wracamy dziś pamięcią do zeszłorocznej letniej wyprawy do Indonezji, ależ tam było pięknie!!

#indonezja❤️ #indonezja🇮🇩 #polaryżowe #azjapołudniowschodnia #indonesia #trip #natura #fotorgafia #przygoda #besttrip❤️

23 0

Inni o nas

• Byłam z Pawłem i Outway w Namibii. To był mój pierwszy wyjazd i wiem, że na pewno nie ostatni. Zdecydowałam się na niego z dużymi oczekiwaniami, wszystkie zostały spełnione. Profesjonalna organizacja, bezproblemowy i stały kontakt przed wyjazdem.
    Polecam każdemu, kto chce doświadczyć cudownych widoków, nowych kultur - wszystko to w sympatycznej atmosferze i miłym towarzystwie. Dla mnie było to wyjątkowe przeżycie, do tej pory wracam myślami do Namibii.
    Ania,
    manager restauracji
  • Jeśli marzysz o niesamowitej przygodzie pełnej niezapomnianych widoków, a wszystko to w doborowym towarzystwie organizatorów to z całą pewnością polecam OUTWAY.
    Profesjonalne podejście do spraw, bezpieczeństwo a przy tym spora dawka dobrej atmosfery
    Marcin,
    programista
  • Razem z Outway byliśmy w Namibii, wyprawa bardzo dobrze zorganizowana, ciekawie dobrane miejsca, super spoty na spanie, fajne restauracje no i taaaa atmosfera. Dzięki Outway przeżyliśmy przygodę życia. Aaa i jeszcze mieliśmy przyspieszony kurs fotografii, zwłaszcza drogi mlecznej. Mogę tylko polecać!!!
    Gosia
  • Świetni ludzie i świetna organizacja (po angielsku: great 😉 ). Dzięki nim zakochałam się w Namibii i w Afryce i już planuję powrót!
    Ewa
  • Wyjazd z Outway Adventures i Laską Podróżnika do Namibii i Botswany był jedną z najbardziej magicznych przygód jakie przeżyłam (a przygód mam sporo i podróżuje dużo 🙂 nigdy nie byłam na wyjeździe zorganizowanym i trochę się obawiałam, ale moje wątpliwości zostały szybko rozwiane. Organizatorzy bardzo się starali, co ważne z efektem!, aby wszystkie potrzeby uczestników były spełnione - mega trudne zadanie bo grupa była bardzo zróżnicowana. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie w bardzo różnorodnym programie. Wybór miejsc - totalny sztos! Od pustyni Namib, czerwony piasek po horyzont, przez nocleg z plemieniem Himba (wielkie wow!), wodospady, ocean, super trasy no i zwierzaki! Słonie, lwy, antylopy, nosorożce - wszystkie na wyciągnięcie ręki, a nocleg ze słoniami przechodzącymi obok bez ogrodzenia - chyba najbardziej niezapomniane przeżycie! Jestem pod wrażeniem jak można pięknie połączyć pełen profesjonalizm, poczucie bezpieczeństwa z niesamowitymi przygodami i krajobrazami zapierającymi dech w piersiach i ogromna elastycznością i otwartością. Mieszanka iście magiczna. Na pewno pojadę jeszcze nie raz, zdecydowanie polecam!
  • Fenomenalna firma i osoba oraz ludzie, którzy tworzą Outway. Z Wami przeżyłem przygodę życia i poznałem świetnych ludzi. Polecam Wszystkim. Nie będziecie żałować. Outway.pl DZIĘKUJĘ ❤️